Aku Urus Duit

↑ Grab this Headline Animator

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, February 5, 2014

Panduan hasilkan produk jenama sendiri



Memiliki produk jenama sendiri sememangnya menjadi idaman setiap usahawan dan bakal usahawan. Serta, mana-mana individu yang berminat untuk bebas dari masalah kewangan. Tetapi rata-ratanya tidak tahu bagaimana proses dan cara yang betul dalam mengeluarkan produk jenama sendiri.

Saudara Mohd Ilham Rusli berpengalaman selama 8 tahun dalam bidang perniagaan dan memiliki 7 produk jenama sendiri. Ebook ini ditulis dengan tujuan agar lebih banyak usahawan yang memiliki produk jenama sendiri pada masa akan datang. Ebook yang tebal ini menerangkan dari A hingga Z dalam perjalanan menghasilkan jenama sendiri ianya mengandungi 8 bab dimana meliputi 1 jalan pintas hasilkan produk, contoh-contoh idea produk, pembekal botol yang menarik serta proses-proses kelulusan KKM, trademark dan sebagainya.

Ebook ini juga mempunyai jaminan pemulangan wang sepenuhnya (100%) dalam 30 hari sekiranya anda tidak berpuas hati dengan kandungan ebook ini. Ebook ini tidak rugi dimiliki memandangkan harganya yang jauh begitu murah dengan ilmu yang ada di dalamnya. Malah, 3 bonus PERCUMA yang diberikan oleh penulis ebook ini juga sangat-sangat menarik dan sangat detail dan amat berbaloi dengan sedikit nilai yang dilaburkan.

Sekiranya anda berminat untuk memiliki ebook ini, sila klik DI SINI sekarang!

No comments:

Post a Comment

BONUS